Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 12, 2012

ESP - Experience sendiri

Assalamualaikum

Saya berkenalan drngan ESP ketika saya berada dalam pantang. Saya bukan jenis yang rajin pam. Biasanya stok susu akn saya buat bmula minggu ke 3-4. Selepas minum 2 -3 hari, breast terasa sentiasa engorged dan saya terpaksa pam kerana sakit. Baju akan lencun pada waktu mlm jika sy tidak memakai breast pad. Tambah pula baby tiba-tiba minum sikit. Mungkin kerana susu menjadi lebih pekat maka baby cepat kenyang. Jadi bertambah lagi engorged hinggakan saya mengawal tahap engorged melalui intake ESP. Yakni, minum sekali instead of 2x sehari. Saya berjaya buat stok hanya berdasarkan konsep "pam bila sakit". Sekali pam dapat 4oz-7oz. Bukan powerpumping pon. Bermakna, jika bersungguh, memang susu dapat penuh fridge. Macam susu orang lain dalam gambar dibawah. Hehe ok, mereka consume set 3M. Dalam set 3M, ESP adalah wajib :)


Ketika masuk kerja, semua orang menegur muka berseri2. agak pelik kerana pantang kali ini memang saya tidak disiplin dalam menjaga muka. Maklumlah pantang sendiri-sendiri. Tambahan pula ketika mengandung, 'pembawakan budak' memang ketara bagi effect di kulit muka. Pelik lagi bila sebulan lepas itu adalah hari raya. Rata-rata saudaramara serta kawan2 yang lama tidak berjumpa semua menegur kulit saya cantik dan berseri. Wow bangga sekejap.

Sorilah, tak ada pula gambar saya sebelum ambil ESP. Lagi pun tengah gemok mengandung. Takkan nak letak gambar gedempol tersebut. :).

Jadi, saya berkesimpulan ESP mencantikkan kulit dan memberi kesan glowing pada wajah selain menambah kualiti dan kuantiti susu. Berdasarkn experience saya, saya mencadangkan kepada wanita2 yang inginkan kulit cantik dan glowing pada wajah, mahupun ibu2 lain yang inginkan susu mereka berkualiti, agar mencuba ESP. Ini experience saya. Mungkin lain orang lain experience nya. Namun tak salah mencuba kan.

Untuk mendapatkannya, anda boleh hubungi saya dengan SMS 0192661775. Kebetulan bulan ini terdapat promosi dan anda boleh mendapatkn harga murah drpd biasa. Saya sendiri membeli sekotak sebagai stok saya. Kebanyakkan existing customer mengambil 2 canister utk djadikan stok. Pendapat saya, inilah masa terbaik utk mencuba dan stock up. Seeloknya cepat kerana kegunaan yang terlalu byk kepada setiap golongan, ESP adalah best seller shaklee. Bermakna ESP bakal kehabisan stok. True enough, di johor baru, ESP telah di catu penjualannya sementara menunggu stok baru. Booking sekarang! Jangan menyesal nanti :)



Golden Lounge
019 266 1775
goldenlounge.blogspot.com