Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, May 10, 2013

Udara Jakarta

Assalamualaikum

Sekarang ni saya berada dijakarta. Jakarta udaranya tidak seperti di KL. Udaranya lebih berdebu dan terlalu ramai yang merokok sehingga dalam supermarket. Sukar untuk saya bawa anak2 berjalan. Hari ini, kawan saya batuk. Sejurus kemudian beliau terbatuk betul2 depan saya. ALlah. Setengah jam kemudian, saya pula mula batuk. Terasa gatal sangat tekak hingga batuk berkali2. Terlintas dihati, wah ini bahaya juga jika balik bertemu anak2, kemudian berjangkit. Saya lupa untuk makan nutriferon. 

Sejurus pulang, saya lantas makan nutriferon (sekali dengan kolagen dan performance drink). Harapan saya, agar ia dapat membantu menguatkan antibodi saya dan dapat dipass pada hasan. Badan hasan agar dedar. Namun alhamdulillah, sehingga tidur tadi, dah tidak dedar langsung. 

Ya, esok insya allah akan bagi sarah dan ahmad mealshake, sedikit nutriferon dan madu. Ya, kita mencuba. Ibu mana yang tak bimbang kesihatan anak2. Harap2 Allah kurniakan kesihatan. Bukan mudah sakit dinegara orang.  

Ni gambar replika eiffel tower di Pasific Palace (PP). Sebutannya Pe Pe. Comel bukan. Background LV dan galeries lafayette. Saja, bagi real :)



Golden Lounge 
019 266 1775 
goldenlounge.blogspot.com