Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 11, 2013

Nutriferon Sebagai Pengganti Ubat

Assalamualaikum

Harini birthday saya. Hehe. Alhamdulillah hari yang seronok. Tapi pagi2 ketika breakfast dengan kawan2 dan bos2, ternyata salah seorang bos itu sakit sejak semalam. Beliau ke pharmacy semalam untuk mengambil antibiotik. Antibiotik! wah, saya terkejut juga. Tiada prescription boleh ambil ya?

Kata beliau, dah biasa ambil yang ini. Kemudian kawan lain menambah, mengatakan beliau juga mempunyai pelbagai ubat dalam bag. Termasuk juga antibiotik, ubat angin, panadol dan segalamacam. Yelah preparation incase sakit2. Fikir saya, rumit juga kemana2 kena bawa satu bakul ubat. Ala2 first aider dah ni. 

Sepatutnya boleh ambil nutriferon sahaja. Sebab semua tu ubat2 general bukan specific dan continuous. Jenuh juga tengok bos tu tadi telan beberapa ubat. Leceh nak bawa lagi. Apakah ingredientnya ok? Nutriferon terjamin asli dan selamat. Infact, bekerja dari dalam untuk activate antibodi.  Nanti saya nak suggest pada bos itu agar bawa dan ambil nutriferon sahaja. Mudah dan insya allah berkesan. Lagi murah pulak tu.

Sepanjang saya di jakarta ni, memang ubat yang diambil hanya nutriferon dan mealshake. Saya penah order ubat selesema dan batul pada kawan saya ketika hasan selesema dan batuk. Kesian tengok. Tapi kemudian saya tak jadi ambil. Well, frankly, saya nampak ubat tu macam lopek je. Bole caye ke? itulah yang bermain di fikiran. Jadi saya bagi je lah hasan sikitt nutriferon. Yelah bawah umur setahun kan. So alhamudlillah, ok je dalam 1-3 hari. 

Sejak tu, alhamdulillah. Dan saya bersyukur kami semua masih berkesihatan baik. Saya doakan anda juga. Tapi jangan lupa berusaha ya!

Jika mahu mencuba nutriferon, boleh hubungi saya via SMS/whatsapp di 0192661775


Golden Lounge 
019 266 1775 
goldenlounge.blogspot.com