Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 9, 2013

Ayam Salmonella & Supplement

Assalamualaikum

Saya baca berita tentang ayam dan bakteria salmonella. Rasa cemas dan horror. Betul kalau dah ajal boleh mati dimana2. Tapi, agak nervous juga kan. 

Bila dengan berita2 macam ini, saya lagi jadi was2 akan keaslian makanan. Macamana orang boleh memperjuangkan makanan sihat sedangkan dari sumbernya juga belum tentu menepati piawaian dan qualiti diri sendiri. Risau lah. Tanpa benda2 ini pon dah banyak kuman dan penyakit2. Ini pula penambah perisa. 

Kerisauan ini lah saya bertekad ambil vivix juga. Ternyata, kesan nya amat pantas dan amat positif. Saya gembira sangat kerana disamping sihat, cantik pon dapat. 2in1. Sekarang saya menyesal kerana tidak mengambilnya sejak awal.

Ya allah, peliharalah kami dari segala penyakit2. Amin!


Golden Lounge 
019 266 1775 
goldenlounge.blogspot.com