Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 9, 2013

Vivix: Kulit Pinkish dan Flawless

Assalamualaikum

Sejak tiada bibik, sayalah bibik dirumah. Kalau dulu, saya borong baju kurung cotton kerana bibik boleh menggosoknya. Namun sekarang saya terpaksa cari baju lycra supaya tidak perlu gosok. Jadi saya penat sangat dan sering tertidur ketika menyusukan hasan. Saya rasa, ramai dikalangan kita pon begitu. Saya minum vivix sebelum tidur. Yang kelakar, ketika terbangun tengah2 malam, saya akan usahakan untuk minum vivix juga walaupun mata terpisat2 :)).

Kenapa saya begitu mengambil berat tentang pengambilan vivix ni setiap hari? Kerana sejak saya ambil vivix, kulit saya jadi lebih sekata, pori2 lebih halus, menjadi pinkish dan flawless. Betul saya tak tipu. Saya ada testimoni selepas sebulan pengambilan vivix. Ya SEBULAN ye puan2. Belum pun habis 1 botol dah boleh buat testimoni. Hebat tak hebat vivix ni. 

Hakikatnya, saya bukan ambil vivix untuk kecantikan. Sungguh, saya start on vivix kerana takut penyakit2 merbahaya seperti diabetes, darah tinggi, cholesterol, kanser danlain2. Oleh kerana vivix adalah anti-oxidant yang amat tinggi dan telah terbukti berkesan membantu merawat penyakit2 tersebut, maka saya pon tak berlengah mengambilnya. Maklumlah, saya memang ada genetik penyakit2 tersebut. Tapi saya betul2 terkejut ketika mendapat hasil yang begitu positif sekali! Saya kira, nasib baik saya tidak mencuba vivix awal2 dahulu, kalau tak, memang jatuh cinta dan takde chance nak cuba supplement lain. Sekarang, saya dah gila vivix :). 

Memang ada hikmah semuanya. Apakah anda juga mempunyai genetik penyakit2 besar yang saya sebutkan tadi? apakah anda nak merasa perubahan positif dek kerana badan yang sihat lantas menghasilkan kulit yang flowless dan pinkish? Mungkin anda perlu try vivix. 


Boleh la kalau mahu cuba. Nanti kita tukar2 testimoni. Hubungi saya ya! 


Golden Lounge 
019 266 1775 
goldenlounge.blogspot.com