Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 9, 2013

Penimbang Berat Pertama

Assalamualaikum

Saya dah lama bercita2 nak beli penimbang berat. Sebelum ni tak urgent sangat dan sentiasa guna rumah umi punya. Saya tau penimbang berat ini adalah saiko yang maha hebat pada meraka yang weight conscious dan yang nak diet. Hari2 nak timbang dan kalau turun atau naik sekilo akan saiko habis. 

Tapi, saya terjebak dengan penimbang berat ni bila hari tu ada fitness day ke apa ntah lah di office, dan ada satu jenis tu dia ada BMI dan body age. Hehey besnya kalau sendiri ada kan. Lantas saya google2 dan mula lah kepoh nak beli. Di tambah lagi dengan husband yang tengah diet program, wah lagi la agak berkobar. 


Cari punya cari, jumpa. Bila compare punya compare, banding punya banding, saya decide beli brand Nordictrack. Brand ni macam hebat juga untuk alat2 fitness. So saya pon harap untuk penimbang, dia hebat juga. Penimbang ni ada measurement untuk body fat %, hydration %, bone dan kCal. Body age tak ada. Tapi tak apa lah. Cukup dah criteria sebagai penimbang pertama kepunyaan saya sepanjang 29 tahun hidup. ALhamdulillah.

Beli penimbang bukan apa. Saja add additional pressure untuk kami menjaga badan dan mengamalkan healthy lifestyle. Ini juga bersamaan dengan bulan December promotion iaitu Omegaguard. Omegaguard ini adalah fish oil ultra pure. Ia melalui 3x penyulingan untuk membuang bahan2 kimia dan toksik2 seperti merkuri, logam etc.

Ok nanti saya sambung pasla omegaguard ni lagi k. Meanwhile, manfaatkan harga promosi untuk manfaat anda. :)

Hubungi saya untuk harga promosi. Retail price adalah Rm 136 sebotol. Mengandungi 90 capsule.



Kekman @ goldenlounge 
019 2661775