Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, May 30, 2014

Awas Bahana Shaklee

Assalamualaikum

Saya nak cerita bagaimana bahana shaklee membantu enhance hidup anda dan mengubah financial anda. AWAS!

AWAS#1: Registration yang murah macam tak percaya
Modal jadi member shaklee hanyalah rm75. Saya kira, paling murah berbanding MLM yang saya tau. Kalau tak silap saya untuk masuk Hai-o hanya rm50. Tapi saya tak begitu pasti. boleh siapa2 tolong check? Marykay rm180. 

AWAS#2: Cash back bulan depan?? 
Jika anda pemakan vitamin tegar, anda harus beralih brand kepada shaklee sebab dengan sistem MLM shaklee, anda berupaya dapat cash back pada bulan hadapannya. Personally, saya memang suka dapat untung atas pembelian saya. Korang pon kan. Ala, macam JJ card, kan bayar rm12 setahun. Point2 tu kita kumpul kan. Untuk apa? haa kalau shaklee, bulan depan je dah dapat cash back kalau purchase meet minimum requirement. 

AWAS#3: Duit poket tengah bulan??
Kalau anda serious, dan focus, anda boleh jadikan shaklee sebagai side income anda. Bonus akan masuk setiap 14-15 hb setiap bulan. Betul2 tengah bulan. Biasanya tahap paling peak duit habis, tahap poket paling kering sekontang2nya, time tengah bulan kan? Ha, jadi poket anda bagai disimbah air bila bonus shaklee masuk tiap2 bulan. Dan 2 minggu lepas tu, gaji (untuk yang bekerja) masuk. So, setiap 2 minggu duit masuk. How is that for a change? ;)

AWAS#4: Jadi cantik dan berduit??
Vitamin2 dan supplement2 shaklee memang terkenal dengan keberkesanan malah diberi jaminan akan keberkesanannya. Jadi, anda boleh mendapat kebaikan tersebut, melihat sendiri kulit anda jadi best, muka glowing, badan cargas etc disamping berjaya mendapatkan supplement2 pada harga murah dari retail price i.e. members price, dan juga mendapat CASH BACK pada bulan hadapan tuuu. HOW IS THAT NOW for a change??

AWAS#5: Millionaire??
Ye. Boleh. Dah ramai. Cuma mereka buat rilek jerr. Dengan cara yang betul anda boleh jadi millionaire. Awas, kami tak tayang kekayaan dan segala harta. Awas! you are in for a shock! 

JOM! 


Nurul Iman. Shaklee Independent Distributor. Shaklee ID: 880027. Hp: 0192661775

No comments: