Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 22, 2014

Building Blocks for Kids

Assalamualaikum

Saja nak share, bukan hari2 kami buat art class. Ada masa budak2 main mainan. Antaranya ialah mainan lego. Pada pendapat saya mainan lego ni bagus. Sebab dia enhance creativity. Saya panggil lego pada semua mainan building blocks. Bukan bermakna mainan lego brand lego tu. Heheh.

Ahmad memang tere bab2 lego2 ni

"mama tengok train thomas ahmad!"

Hasan sangat berminat lantas cuba mengecek train abang :D. Malangnya tak dapat

Kakak tolong buatkan train thomas untuk Hasan

Sementara ahmad dah beralih pada lego kedua. Yang ni mainan paling mahal pernah saya beli. Junior Engineer namanya. Rm179 kalau tak silap -..-

Lepas dah habis sesi berebut, ini sesi bersatu padu. Nampak box merah belah kanan, itu lego set ketiga. Isi kandungannya macam yang warna biru merah belakang ahmad tu. Harga asal rm89 kalo tak silap. Tapi haritu ada 70% di Isetan jadi dalam rm26 kot. Terus la saya beli :D

Ni dah ada campur tangan mainan lain sekali ni. Dalam gambar ni, da hotel, tempat makan, swimming pool, lori etc *kids imagination ya*

Saya berminat sangat dengan mainan ni. Bercita2 nak beli tapi bercinta habis sebab mahal! :(
*kenapa mainan best2 mesti mahal* Harap2 ada diskaun nanti :)

Sekian boleh la cuba mainan building blocks untuk kreativiti anak anda. Selamat bermain!


Nurul Iman. Pengedar Shaklee Bangi dan Putrajaya. Shaklee ID: 880027. Hp: 0192661775 (untuk pesanan)

No comments: