Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 18, 2013

Bila Isteri Tak Cantik

Assalamualaikum 

Cerita ni saya terbaca di facebook. Dah tak ingat siapa share. Ini print screen saya ambil pada ketika itu nak bagi kawan2 baca. Ternyata, cari balik di facebook memang tak jumpa lah. Ok selamat membaca. 


 


Nauzubillah benda ni terjadi to any of us. Memang jodoh pertemuan semua di tangan tuhan. Memang kalau lelaki tu nak curang, tak ada alasan pon dia boleh curang. Kalau lelaki nak baik, tak ada alasan pon dia boleh baik. 

Tapi, nauzubillah, kalau perkara negatif terjadi, at least kita tak hodoh dan buruk disebabkan lelaki. Jadi perempuan sekalian, jangan kedekut dan skeptikel sangat untuk berbelanja untuk kecantikan dan kesihatan. Bukan saya suruh bermekap, membazir, bermewah dan menjadi hamba pada rupa paras. Cuma ramai sangat yang cakap, "kalau nak spend untuk diri sendiri memang berkira. Tapi kalau untuk anak dan suami, tak apa". Terpulang lah. Terpulang pada masing2. Bila jadi macamni, saya automatik teringat dialog2 tersebut. 

Value yourself! Saya menghargai diri sendiri :)


Golden Lounge 
019 266 1775 
goldenlounge.blogspot.com