Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, February 20, 2014

What's In A Name Game - Boost Juice

Assalamualaikum

Pernah dengar tak pasal boost juice? actually saya tahu juice works je dan sangat confuse dengan boost juice. Dan since saya bukan la peminat setia juice, jadi tak begitu updated lah pasal kedai2 juice ni. Tapi tau2 ahad haritu kawan2 saya tag saya di facebook pada poster ini


Wow. Actually saya skeptikel je. Tapi, tengok poster ni, wah free juice. Siapa tak nak barang free. Kan? ke saya je? -__- cuma time tu macam, ada reservation la juga. Yelah there is no such thing as free lunch in the world kan. 

Walaupun tak la berkobar2 nak pergi sangat, namun esoknya, macam, out of curiosity, pergi juga kedai boost juice tu. Betul, curiosity kills the cat, and i'd rather be a dead cat than not knowing things. :"). Sebenarnya, saya TERpergi di juice works sebab confuse sangat. Memang teruk.

Sampai di kaunter, wah rupa2nya, wah memang FREE. FOC. Tak ada purchase upon purchase ka, apa ka. Just tunjuk ID dan order. ^____^. Bersinar2 mata time tu. Yang lagi best, kawan saya anak dia nama iman. Jadi dia merely trying luck la tengok dapat atau tak. Rupa2nya DAPAT ok. Wahh, gembira sangat!


Eh mestila kena ambil gambar. Ingat senang nak naik nama? Wahaha

Pilih, punya pilih, saya pilih satu nama "suraya's favourite". Catchy juga baca description dia. Seriously, itu nama juice yang saya pilih. Dah tak ingat apa ingredients dia tapi basically ada manggo, banana, vanilla, sorbet, green tea (ok saya rasa ada yang sebenarnya takda dalam list saya ni tapi tulis berdasarkan rasa air :")). Saya google dah nak cari ingredient tapi tak da juga. Mungkin dia ikut branch ke? *taktahu*. Anyway, time tengah2 tunggu air kami siap, tiba2 diaorang panggil "iman!" dan serentak sekali 3 orang toleh. Rupa2nya kebetulan semua nama iman dan semua tengah tunggu air free >.<

Dan surprisingly, lepas dapat juice tu, sedappp sangat! air yang sangat tak membosan kan. Boleh minum tanpa muak dan jemu. Boleh continuously minum. Macam setengah2 juice, even some flavor from juice works pon agak boring, tak sedap dan muah. Ewah selamba kutuk competitor mentang2 dapat air free :). Frankly speaking, sepanjang hidup, saya pernah beli sekali je boost juice ni. Dan tak sedap. Lepas tu saya serik. TAPI, yang suraya's favourite ni memang sedap. Betul tak tipu. Ke sebab dia free jadi sedap :P.

Ni juice kami! Merah tu kawan saya yang guna nama anak dia. Berry-something kalau tak silap. Saya punya lagi sedap. Trust me. Hehe

Nanti kalau korang pergi boost juice, order Suraya's fav ok? Lepas minum tu dan suka, terus saya nak pergi hari2 -__-!! Marketing yang bagus untuk boost juice. 

Ok ya memang saya tamak. Korang pon kan? Jadi mesti nak tanya nama ni berapa lama sekali naik dan berapa banyak kali boleh ambil ketika nama naik. Jawapannya, 1 hari sekali 2 nama di pilih. Contoh: iman dan jasmine. Sebab esok nya saya pergi tengok mengharapkan dapat air free lagi Dah tukar nama jadi david dan liyana. Fine (eh?). Ingatkan seminggu >_<

Boleh ambil 2x di branch lain2. Tapi saya tak buat la kan. :). Game "what's in a name" game ni akan berakhir 2 mac 2014. Pendapat saya, good exposure la tentang awareness akan kewujudan dia. Lagi2 untuk coffee lover macam saya, memang jarangla nak pergi kedai juice2. Kalau nak tahu nama pada hari itu, atau nak tau awal, follow tweeter/fb. FB original https://www.facebook.com/boostmalaysia dan website adalah :  http://www.boostjuicebars.com.my boleh pergi tengok for further details atau follow fb dan twitter. Semuga nama saya anda semua naik lagi. Jauh disudut hati, saya harap nanti naik nama "nurul". :))



Nurul Iman. Shaklee Independent Distributor. Shaklee ID: 880027. Hp: 0192661775

No comments: