Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 20, 2014

AJH Shaklee Bulan Puasa

Assalamualaikum

Ternyata Ramadhan dah nak dekat sangat. Bila bulan puasa, biasanya vitamin yang paling laku adalah vivix dan Advanced Joint Health (AJH). Mula2 saya pon pelik. Tapi lepas tau, baru macam..oo ok. Ahaha. Bukan apa, rupa2nya, bila ramadhan, ramai mak2 bapak2 nenek2 atuk2 nak solat tarawih. Tapi diaorang sakit lutut. Jadi macam struggle nak solat banyak2 kan. Lagi2 ramai yang berniat nak buat 20 rakaat. Tapi, bila anak2 bagi cuba AJH dengan vivix, alhamdulillah, lutut tak berapa sakit dan bertenaga untuk stay sampai habis 20 rakaat. Comel kan sebab musabab tu? :)

Jadi saya nak share balik la tentang AJH ni. Refresher SINI




Tengok cara dia tolong lutut2 kita mak2 kita. Jadi bila nak sujud tu, tak da la perit. Infact kalau sakit lutut, bukan sujud je perit. Nak jalan pon perit. Tolong lah kasihan. Huhu. Jenuh tau. (Eh kenapa cakap macam ada experience? jengjeng)

Majalah isihat

Haritu ada keluar majalah iSihat. Sakit lutut dan sendi ni bukan orang2 tua sahaja. Sebab ini supplement WAJIB nenek dan mak mentua saya. Tapi apparently, orang2 muda yang suka main sports pon selalu membelibelah benda alah ni. Saya pon terkejut. Sebab saya selalu assume ni vitamin orang tua2. Kehkeh. Tapi lepas tu baru tau dia applicable juga untuk sportsman/women rupanya. Banyak kegunaan. 

Saja la bagi ni. Nak bantu anda memilih. Almaklum, kan banyak dipasaran sekarang :D

Testimoni ada banyak tau sebenarnya. Ni saya bagi satu. 

Ha. 20 rakaat ok. Alhamdulillah. yang muda walaupun tak sakit lutut pon belum tentu mampu kan. 

Ok lah, macam biasa anda boleh membuat pesanan dari saya atau kalau malu2 kerbau boleh order di KLIK SINI UNTUK DAPATKAN ADVANCED JOINT HEALTH ANDA. Pengedar shaklee anda yang sah dan berdaftar ok. Hehe. Semoga lepas anda consume ni anda boleh dan berjaya buat rakaat maximum tarawih. Kot2 la saya pon dapat saham sekali. :))



Nurul Iman. Pengedar Shaklee Bangi dan Putrajaya. Shaklee ID: 880027. Hp: 0192661775 (untuk pesanan)

No comments: