Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, September 30, 2014

Tenaga Untuk Art Class

Assalamualaikum

Kawan2 tanya macamana saya boleh ada energy untuk buat art class pada anak2 saya lepas balik kerja. Saya kata saya ambil vitamin. Saya ni bukan orang yang rajin nak buat sendiri makanan sihat semua. Saya tak sempat pun. Saya jadi bijak, ambil vitamin je senang. Anda perasan tak, kegembiraan dan mood keluarga bergantung pada ibu? Perasan tak kalau ibu bad mood, macam suram je rumah? kalau ibu gembira, macam lighted up seisi keluarga? Betul tak?

Jadi sebagai manusia, susah juga kan nak maintain mood ceria gembira bahagia tu. Kadang2, letih balik kerja, memang termarah la juga anak2. Kesian. Bukan apa, letih. Travelling letih. Kerja ofis drained mental dan fizikal. Balik rumah, faham2 je lah kan :).

Keadaan macamtu memaksa saya consistent ambil bcomplex dan vitalea. Kalau ambil sebelum balik rumah, memang energized la malam tu. Buat art class 2x pon boleh :D. Lagipun kita makin lama makin berumur. Badan makin lemah. Kena jaga la juga sikit banyak. 

Kalau anda ada masalah macam saya, mungkin anda boleh cuba 2 vitamin asas tu. Semoga membantu. Jom buat art class! :D


p/s: Ni update blog malam2 buta pon perlukan tenaga tambahan juga ye tak :))


Nurul Iman. Pengedar Shaklee Bangi dan Putrajaya. Shaklee ID: 880027. Hp: 0192661775 (untuk pesanan)

No comments: