Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 5, 2015

Multivitamin Untuk Kanak-Kanak

Assalamualaikum

"Selamat bekerja semua orang!" Kata ibu dalam pantang :). 
Rupanya pembukaan tahun ni banyak promosi shaklee. Yang menarik, vitalea for kids is now back! 


Lagi menarik sebab promosi beli 3 percuma 1. Bagi saya, harganya agak mahal. Saya pelik juga sebab dulu punya tak semahal ni. Tapi, harini baru saya dapat betul2 vitalea nih. Besar rupanyaa botol dia! *ingatkan lukisan poster buruk :D yakni tutup botol sama besar dengan botol, rupanya memang botolnya besar!*

Ni ha ambil gambar in comparison dengan tangan saya :)). Besar!

Sebotol Rm111 pada harga retail. Anda boleh cuba untuk dapat diskaun jika contact saya *eh tiba2*. Sebotol ada 60 biji. Cara makan: kunyah. Jimat banyak kalau ambil 1 set terus. Dahla GST nak implement nanti bulan April. Hurm..

Saya makan dah tadi sebiji. Sedap. Besar2 juga size sebiji. Ala2 lozenges camtu. Rasa grape. Hasan tak berhenti minta. Tapi tak boleh la bagi lebih dari satu. Kena jimat! Hahaha ;)


Nurul Iman. Pengedar Shaklee Bangi dan Putrajaya. Shaklee ID: 880027. Hp: 0192661775 (untuk pesanan)

No comments: