Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, July 13, 2015

Eid Mubarak 2015!

Assalamualaikum

Saya nak jadi yang pertama kali ni; untuk wish Selamat Hari Raya pada anda semua. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN. Saya wish ni bukan bermakna saya 'menghalau' ramadhan. Oh kamonn -___- tapi sebab saya tak tahu bila lagi saya boleh stay up dan update blog hahaha sangka baik please. :)

Ramai pon yang dah mula bercuti hari ni. Kalau tak harini, esok. Kalau tak esok, lusa. Kalau tak lusa, tulat. Lebih dari tulat, raya dah :D. Balik kampung nanti orang dah tak bukak blog ni dah. Sibuk masak2.

Sampul raya tahun ni :D

Sampul di atas comes with this conversation. Wahaha

Ok seikhlas hati minta maaf zahir batin. P/s: Maybank ada buat sistem duit raya virtual. Nanti dapat SMS notification duit raya dah di bank in. Amacam? No acc saya ada di SINI ekekeke

Tengok bawah ni kad raya Ahmad buat di tadika. Terguling2 kami ketawa sebab memang dah tau tulisan dia masya allah! 


"Ibu saya minta maaf bapa saya minta maaf kakak abang selamat hari raya"


No comments: