Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 12, 2014

National Conference 2014

Assalamualaikum

National Conference (NC) shaklee tahun ini di buat pada 7-9 June di sunway pyramid convention centre. Well, saya sepatutnya dapat 6 award. Refer SINI. Jadi both hari sabtu dan ahad sepatutnya naik pentas. Masalahnya, saya terlupa langsung dan dengan jayanya telah booking tiket ke Phuket dari 4-7 June. Duh. Nanti saya cerita pasal Phuket di lain entry.

Antara banyak2 award tu, saya paling teringin nak ambil award "car bonus". Nanti dapat pegang kunci kereta besar dengan bunga ditepi kunci. Malangnya, award tu telah dischedule pada hari sabtu 7hb. Sobss! Macamana nak ambil sedangkan baru touch down dari phuket tengahari tu. Sobss :"(

Tak apa lah tak ada rezeki. Tapi hari ahad saya nekad nak pergi sebab wajib ambil goodie bag dia. Goodie bag dia memang menarik. Itu pon saya tak check in resort walaupun layak berbuat demikian. Penat ok.

Banner dan kain rentang di mana2. Maafla saya tak ambil gambar dengan banner. Dressing tak up-to-nak naik pentas. Muka sunburn sebenarnya. LOL

Tak pernah pergi convention centre dia. Cari punya cari, rupanya nun jauh. Sempat lalu tengok sunway lagoon. Saya tak pernah pergi sunway lagoon FYI. Jadi agak jakun siap ambil gambar.

Nice kan. Hebat rupanya sunway lagoon ni. LOL

Saya dapat la tiket main dalam ni untuk anak2. Tapi of course saya tak bagitahu budak2 tu. Kang nak main pulak. Jenuh. Dahla baru balik dari laut -_-!

Lepas register, alhamdulillah dapat 2 goodie bag. Saya ingat dapatla pickup award hari sabtu tu yang saya miss. Tapi rupanya tak boleh. Shaklee akan pos ke rumah atau branch. Award petang ahad pon saya tak naik ambil. Sebabnya..well, i'm not dressed untuk naik pentas, dan yang kedua, letih woh baru balik then next day nak kerja. Jadi saya berazam, tahun depan mesti naik sebagai master! baru feel sikit gambar kita tampal besar2 kat dinding. Ala2 pilihanraya gittew. :))

Ni goodiebag dan sebahagian dari isinya

Sebenarnya di hotel pon akan dapat lagi goodiebag, then ada lucky dip kalau beli Phytocol-st set "buy 6 free 1" tu (nanti cerita pasal ni di entry lain), then ada dinner then teambuilding. Sadly to say, saya TERPAKSA DECLINE semua tu. Sobs. Masih bekerja uols. 

Anyway, saya tetap gembira berjaya pergi NC walaupun sekejap, dapat ambil feel dan dapat collect goodie bag. :D.

Product Voucher rm50 x 2 *wink* Yey antara lain isi dalam goodie bag. Generous kan Shaklee? 

Ini lah award yang sepatutnya dapat di atas pentas. hu hu hu. Perhatikan yang biru. Sobs

Ok sekian sahaja pasal NC. Hehehe. Doakan saya dapat naik next year sebagai Master! Saya doakan anda terbuka hati nak join business ni bersama2 saya. Jomm :))

p/s: Ini macam la baru naik pentas ;)

Nurul Iman. Shaklee Independent Distributor. Shaklee ID: 880027. Hp: 0192661775