Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Showing posts with label Herbal Blend. Show all posts
Showing posts with label Herbal Blend. Show all posts

Monday, August 25, 2014

Herbal Blend dan Rashes

Assalamualaikum


Selekeh gambar ni. Gambar atas seminggu sebelum raya. Kat muka. Bole bayangkan tak? Grr. Tiba2 je rashes. Ini semua pembawakan ok. Lepas tu letak herbal blend sebelum tidur. Letak lagi 2 malam. Endingnya? Macam gambar bawah. Alhamdulillah boleh beraya dengan muka ok :D.

Herbal blend ni krim yang sempoi. Multipurpose. Boleh guna untuk macam2. Harga pon murah je. Boleh order dari saya ya!


Nurul Iman. Pengedar Shaklee Bangi dan Putrajaya. Shaklee ID: 880027. Hp: 0192661775 (untuk pesanan)

Friday, February 22, 2013

Herbal Blend dan Tumit

Assalamualaikum

Herbal blend ini adalah satu krim magic! Smells like mint and a little like minyak urut. True to its claim, memang tak berminyak/greasy, cepat serap dan multipurpose. Semua benda saya taram taruk herbal blend ni. Tapi yang paling ajaib, saya test sapu pada tumit pecah2 kan. Saja test sebab ada orang claim tumit tak pecah dah lepas sapu krim ni. Dan ternyata, BETUL. Haha impressive juga nampaknya!

Harga tak mahal. Retail price tak sampai rm30 pon. Jika anda nak order, boleh order pada saya. Hubungi 0192661775.



Golden Lounge
019 266 1775
goldenlounge.blogspot.com

Thursday, January 3, 2013

Herbal Blend dan Luka Minyak Panas

Assalamualaikum

Saya nak share tentang Herbal blend. Herbal blend adalah sejenis krim essential yang perlu ada dirumah semua. Harga retail adalah RM 27.50. Untuk harga special sila hubungi kami. Kali ni saya menggunakan herbal blend pada muka saya akibat lecuran minyak panas.

Sabar je lah dah nak masuk ofis tiba2 terkena minyak panas di muka. MUKA!

Gambar 1: ini adalah gambar selepas 2 hari. Nenek suruh saya letak gamat. Dah letak tapi tak surut2 pon. Saya letak herbal blend. Tak surut sgt juga.


Gambar 2: Geram. Saya letak banyak macam gambar dibawah


Gambar 3: maveles, bangun pagi lepas cuci tengok dah jadi macam ni. Marveles kan? 


Gambar 4: Jangan risau, takde la magic sebegitu sekali. Lepas tu masih merah, tapi terkopek macam ni, sekaligus mengecilkan luas permukaan. Bagus2.


Gambar 5: Lepas tu jadi macamni


Gambar 6: ok dan selepas 3-4 hari, dah hilang cuma tinggal ini:


Saya pergi ofis hari ini dengan hati senang. Alhamdulillah. Hehe. Cuba lah sendiri. Tengok secepat mana luka kena minyak panas elok. Sebab adik saya juga kena minyak panas, lama sebelum saya kena. Sampai sekarang masih pada keadaan gambar 1-4. 

Selain lecur, krim herbal blend juga boleh digunakan untuk:

  • Melembutkan kulit kasar pada lutut, siku, tapak kaki etc
  • Mengurang dan melegakan masalah kulit seperti gatal, ekzema, mengelupas, sunburn dan melecet
  • Melegakan kesan gigitan serangga
  • Menyamankan otot yang letih dan tegang. Baik untuk yang menghidap arthritis
  • Melegakan sakit kepala
  • Merawat luka ringan
  • Mengecutkan jerawat dan mengurangkan akne dan blackhead
  • Melegakan chicken pox
  • Sebagai foot deodorant

Sekian selamat mencuba!



Golden Lounge 
019 266 1775 
goldenlounge.blogspot.com