Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Showing posts with label Parut. Show all posts
Showing posts with label Parut. Show all posts

Tuesday, February 12, 2013

Yang Terbaik Hanya Untuk Yang Terbaik


Assalamualaikum

Sekarang banyak produk2 dipasaran. Yang paling bes, so-called campuran pemakanan sunnah. Semua benda di campur dan dijadikan sejenis minuman/ makanan. Tapi hakikatnya benda yang dicampur tu tak pula diberitahu dari mana asal dan ditanam. Contoh: kismis. Kismis mana? Jenis apa? Kismis minda ke? Kismis ligo ke? Kismis sunmaid ke? ke kismis mana2 je ambil. Tak acilah bukan tanam sendiri. Lagi satu, so-called susu yang di terapi dengan alquran, kemudian dijual dengan harga mahal. Saya muskil juga, kalau saya bacakan vitamin saya dengan alquran, dapat status yang sama kan? Vitamin shaklee berterapikan alquran. Saya jual double price. Amacam? He he he. Loyar buruk

Bukan apa. Sebelum memilih vitamin mana nak consume, saya study juga la sikit2, sebab tu saya settle for shaklee. Ada byk reason saya pilih shaklee, termasuk natural, research yang hebat dan raw material yang dijaga dan dipatau dengan ketat.

Jadi saya macam agak pelik macamana orang boleh simply makan tanpa menghirau asal usul. Contoh, saya ambil jualan paling laris saya iaitu kolagen. Saya boleh cakap kolagen shaklee adalah kolagen dari sisik ikan merah. 1) sisik ikan, 2) ikan merah (red snapper scale). Nampak, specific? Bukan general eg: kolagen ikan, atau ikan laut sejuk. Siap ada jenis ikan dan bahagian. Dan ada sebab. Bukan pukul rata asal nama kolagen, telan je. Heheh. Dan saya terus terang cakap pada customer, berdasarkan research yg dilakukan, penggunaan 8 minggu berturut2 akan menghasilkan blabla. Saya tak jual harapan dan tak menjanjikan yang manis2. Harga memang boleh tahan bagi setengah2 orang.Tapi, memang ada sebab disebalik harga. Sebab tu shaklee boleh bagitahu sumber dan bahan yang digunakan. Sebab dia pantau dari awal.

Jadi, jika anda benar2 mencari yang asli dan baik, pastikan sumber pemakanan anda boleh dipercayai. Anda berhak tanya dan soalselidik pada penjual tentang asal usul dan ramuan yang digunakan. Maklumla, badan nak pakai lama. Bukan bole dapat badan baru tiap 10 tahun. He he. Jadi kena lah pastikan intake yang benar2 bagus. Jangan lupa, garbage in garbage out. Ingat, ada sebab sesuatu diletakkan pada harga mahal dan murah. Ada sebab bag LV mahal dan sembonia murah. Bezanya, bag tidak di makan. Jadi bole la nak beli yang murah ke mahal ke :))

Buat pilihan bijak ye. Bukan badan orang lain. Badan sendiri. Hak diri. Hehe. Some people go extra miles for quality, some just doesnt care. Its all up to you.





Golden Lounge 
019 266 1775 
goldenlounge.blogspot.com

Sunday, February 3, 2013

Shaklee Collagen Powder dan Lelaki

Assalamualaikum

Cuba tengok ni
Ni lelaki tau. Tengok pipi belah kiri, lepas tu belah kanan. Selepas 11 sachet shaklee collagen powder. Dasyat juga kan? Siapa yang agak2 ada parut macam tu boleh la cuba. Hubungi saya di 019 2661775. 

Tengok, bukan perempuan aje :))


Golden Lounge
019 266 1775
goldenlounge.blogspot.com